قالیشویی فارسی

ارائه خدمات قالیشویی در تهران

قالیشویی فارسی

ارائه خدمات قالیشویی در تهران

قالیشویی در آستانه شب عید چقدر گران شد؟

قالیشویی در آستانه شب عید چقدر گران شد؟

بهترین قیمت شستشوی فرش تهران


قالیشویی در آستانه شب عید چقدر گران شد؟
رییس اتحادیه قالیشویان کرج گفت: هر متر فرش ماشینی سال گذشته ۱۳ هزار تومان و امسال ۱۸ هزار تومان شست‌وشو می‌شود.


به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، محمدرضا احسانی نیا با اشاره به اینکه ارائه خدمات نوروزی واحدهای قالیشویی به مردم از مدتی قبل آغاز شده، اظهار کرد: از مردم درخواست می‌شود برای شست‌وشوی قالی‌های خود با اتحادیه تماس بگیرند و شماره نزدیکترین واحد مجوز دار به محل سکونت خود را دریافت کنند.


وی ابراز کرد: متاسفانه نزدیک عید برخی واحدهای غیر مجاز اقدام به ماشین نویسی و پخش تراکت می‌کنند و با سوء استفاده از بی اطلاعی مردم گاه اتفاقاتی رخ می‌دهد که قابل جبران نیست.


احسانی نیا گفت: اتحادیه قالیشویی نمی‌تواند پاسخگوی مشکلاتی باشد که مردم با واحدهای غیرمجاز قالیشویی پیدا می‌کنند.


وی در پاسخ به اینکه نرخ شست و شوی هر متر قالی چقدر است، گفت: با توجه به اینکه از سال ۸۹ قیمت‌ها تغییری نکرده، پیشنهاداتی برای افزایش ارائه شده و به زودی ابلاغ می‌شود ولی در مجموع در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هر متر با افزایش ۴۰ درصدی شست و شو می‌شود به عنوان مثال هر متر فرش ماشینی سال گذشته ۱۳ هزار تومان و امسال ۱۸ هزار تومان شست‌وشو می‌شود.

گل فروشی سعادت آباد



شستن قالی را به هر شرکتی نسپارید/ شهروندان مراقب کلاهبرداران باشند

شستن قالی را به هر شرکتی نسپارید/ شهروندان مراقب کلاهبرداران باشند


قالیشویی مجیدیه

این روزها در هر کوی و بزن وانت بارهایی را می‌بینیم که قالی ها را برای شستن یا برای تحویل به مشتریان بار زده اند، اما از کجا معلوم که بازگشتی در کار باشد چرا که در روزهای پایانی سال، کلاهبرداران در قالب شرکت یا موسسات قالیشویی دست به سرقت می زنند.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب

این روزها در هر کوی و بزن وانت بارهایی را می‌بینیم که قالی ها را برای شستن یا برای تحویل به مشتریان بار زده اند، اما از کجا معلوم که بازگشتی در کار باشد چرا که در روزهای پایانی سال، کلاهبرداران در قالب شرکت یا موسسات قالیشویی دست به سرقت می زنند.

خانه تکانی یکی از آیین‌های نوروزی است که مردم بیشتر مناطقی که نوروز را جشن می‌گیرند به آن پایبندند در این آیین، تمام خانه و وسایل آن در آستانه نوروز گردگیری، شستشو و تمیز می‌شود. این آیین در کشورهای مختلف از جمله ایران، تاجیکستان، افغانستان و جمهوری آذربایجان برگزار می‌شود.

با گذشت زمان شیوه خانه تکانی ها تغییر کرده اما اصل داستان که همان تمیز کردن خانه و وسایل درون آن است بر جای خود باقی مانده و کمتر خانواده ایرانی است که خانه تکانی اسفند ماه در آستانه عید نوروز را انجام ندهد. در گذشته قبل از آنکه آپارتمان نشینی گریبان ایرانیان را بگیرد، خانواده‌های ایرانی فرش ها را در حیاط خانه گسترانده و همه اعضای خانواده به جان فرش می افتادند و بعد به سراغ تمیز کردن خانه و وسائل آن پرداخته و دستی بر سر و صورت خانه کشیده و در پایان با دیدن خانه‌ای تمیز خستگی از جانشان به در می رفت.

اما این روزها شیوه خانه تکانی تغییر کرده دیگر از فرش شستن ها در حیاط خانه و آویزان کردن آن ها در پشت بام ها خبری نیست. آن روزها را اگر کسی به خاطر داشته باشد پلیس به خانواده ها اخطار می داد که مواظب باشید فرش ها از روی پشت بام ها به سرقت نرود، اما دیگر نه آن پشت بام های خانه های ویلایی در کلان شهرها مانده و نه جانی به صاحبان آپارتمان های همین شهرها که در آلودگی شهری و خستگی زندگی روزمره آستین ها را بالا بزنند و تمام موارد خانه تکانی را خود انجام دهند که اگر بخواهند هم نمی شود یک مثالش شستن قالی است که در مجتمع های امروزی امکان پذیر نیست.

بر این اساس چه بسیار پرونده‌های سرقت در پوشش قالیشویی که در استان های مختلف کشور تشکیل شده و همه این اتفاقات در پس ناآگاهی و ساده لوحی افراد اتفاق افتاده است، اتفاقی که هر سال تکرار می شود و با وجود هشداری‌های مکرر پلیس، همچنان این نوع سرقت ها قربانی می‌گیرد.

در سال‌های گذشته پخش بروشور و آگهی با عنوان موسسات قالیشویی بسیار باب بود البته در شرایط کنونی با گسترش فناوری ارتباطات و شبکه های اجتماعی و سایت های مختلف، شاهد کلاهبرداری های بسیاری در زمینه های مختلف به تناسب اعیاد و مناسبت ها هستیم یکی از این مناسبت ها سنت دیرین خانه تکانی است که فرصتی را برای برخی از افراد سودجو بوجود آورده است.

البته هنوز این بروشورها کارکرد خود را دارند یا در دیوارها چسبانده یا در داخل درب ورودی خانه ها انداخته می‌شوند اما در کنار این نوع تبیلغ که کسی از راست یا دروغ بودن آن مطلع نیست، فضای مجازی جای خود را دارد، تبلیغ در شبکه های مجازی بیداد می‌کند و مخاطب با انواع و اقسام تبلیغات در این زمینه مواجه می شود و بدون هیچ گونه تحقیقی مال خود را در اختیار این شرکت های کاذب می سپارند و از سرقت انجام شده، غافلگیر می شوند.

به توصیه پلیس نباید به آگهی‌های مندرج در مطبوعات، بروشورهای تبلیغاتی در معابر عمومی و فضای مجازی درباره ارائه خدمات نظافت منزل یا قالیشویی اعتماد کرده و برای اطمینان از صحت تبلیغات، ابتدا باید به سایت اتحادیه قالیشویان مراجعه و سپس درخصوص شناسایی مراکز مجاز دارای پروانه کسب، اطمینان حاصل کرد.

سپردن فرش از سوی شهروندان به قالیشوئی‌ها موجب شده تا برخی تبهکاران با توزیع انواع آگهی‌های تبلیغاتی در کمین شهروندان باشند. در این تبلیغات همانطور که گفته شد، گاه به صورت پخش کردن برگه‌هایی است که تنها یک شماره در آن ذکر شده و هیچ اشاره به آدرس کارگاه قالیشویی نشده است؛ برخی افراد ناشناس با عناوین جعلی فعالیت می‌کنند که به هیچ عنوان وجود خارجی ندارند و مورد تأیید هم نیستند.

پلیس همواره توصیه می کند شهروندان هنگام تحویل فرش‌ها به نمایندگان قالیشویی‌ها، کارت شناسایی آنها را به دقت بررسی و مشخصات ظاهری همراه با شماره پلاک خودروی آنها را یادداشت کنند تا در صورت بروز مشکلات احتمالی پلیس بتواند مجرمان را شناسایی و دستگیر کند. از سوی دیگر برخی هموطنان پس از شستن فرش های خود، آن را برای خشک شدن روی دیوار یا پشت بام قرار می‌دهند که ممکن است مورد سرقت قرار گیرند. به همین دلیل توصیه می‌شود فرش را در مکانی قرار دهند که به کوچه و خیابان مشرف نباشد.

شستن قالی را به هر شرکتی نسپارید/ شهروندان مراقب کلاهبرداران باشند


اگرچه همه ساله پلیس با نزدیک شدن به ایام نوروز و آغاز خانه تکانی، درباره فعالیت برخی تبهکاران در پوشش مراکز قالیشویی هشدار می دهد اما با این حال در روزهای پایانی سال شاهد افزایش سرقت فرش در پوشش مراکز قالیشویی یا از روی دیوار خانه‌های ویلایی هستیم. به همین خاطر در روزهای پایانی هر سال پرونده‌های مشابهی در این زمینه در پلیس آگاهی تشکیل می‌شود و مال باختگان کسانی هستندکه بدون توجه به هشدارهایی که پلیس باز هم بدون تحقیق و بر اساس آگهی‌هایی این مراکز فرش‌های خود را به آنها می‌سپارند. اینها پس از شکایت ادعا می‌کنند وقتی با آگهی مرکز قالیشویی در روزنامه روبرو شدیم، تصور کردیم فعالیت آنها قانونی است.

از طرفی برخی شرکت‌ها هم با اجاره دفتر با اجاره ماهیانه بالا و تهیه اسناد جعلی، در این ایام به فعالیت پرداخته و پس از جمع آوری فرش‌های شهروندان با تعطیل کردن دفتر فرار می‌کنند. اعلام قیمت‌های پایین از سوی این تبهکاران ، ترفندی برای فریب مردم است. برای گرفتار نشدن در دام این مجرمان، از شرکت‌های قالیشویی که آگهی‌هایشان در روزنامه ها چاپ می شود، استفاده کنید، زیرا اغلب مدارک این گونه شرکتها کنترل می شود. البته چاپ آگهی در روزنامه ها نیز دلیلی برای تایید فعالیت همه شرکتها نیست.

شهروندان بهتر است برای اطمینان از صحت فعالیت این شرکت‌ها، از اتحادیه قالیشویان نیز استعلام کنند. شرکت‌هایی که از طریق اتحادیه مجوز فعالیت می‌گیرند موظف به رعایت ۱۷ بند هستند. به عنوان نمونه باید دارای دفتر یا کارخانه با مجوز فعالیت تجاری باشند، کارمندان و رئیس شرکت نباید سوء پیشینه داشته باشند و آزمایش سلامت نیز داشته باشند. از لحاظ فنی هم باید اصول مربوطه را به طور حرفه‌ای رعایت کنند.

نمونه ای از یک پرونده

در پرونده‌ای که در یکی از استان‌ها در این خصوص تشکیل شد، مالک یک قالیشویی به کلانتری مراجعه کرد و از سرقت قالی های شسته شده خبر داد، چندین تخته فرش شسته شده ضمن بارگیری بر وانت نیسان قالیشویی تحویل کارگر قالیشویی داده شد تا فرش ها را در منازل مشتریان تحویل دهد اما از زمان حرکت تا گذشت چندین ساعت به کارگاه برنگشت و فرشها را به مشتریان تحویل نداد.

شاکی از محل سکونت کارگر اطلاعی نداشت، مشخصات ظاهری کارگر از شاکی گرفته و تصویری از متهم ترسیم و در اختیار گشتهای انتظامی قرار داده شد، شناسایی متهم ادامه داشت تا اینکه مأموران انتظامی هنگام گشت زنی در سطح حوزه متوجه رفتار مشکوک راننده یک دستگاه وانت نیسان شدند. مأموران مدتی خودرو را تحت تعقیب قرار داده و ضمن استعلام پلاک انتظامی آن مشخص شد که خودروی موصوف مسروقه و دارای سابقه ثبت سرقت است.

با شناسایی خودروی قالیشویی، ماموران دستور توقف دادند ولی راننده خودرو به سرعت از محل متواری شد اما پس از دقایقی تعقیب و گریز مأموران ضمن توقیف خودرو موفق به دستگیری راننده آن شدند. متهم که از ارائه مدارک خودرو عاجز بود به کلانتری منتقل شد و در تحقیقات پلیسی به سرقت چندین تخته فرش و وانت نیسان کارگاه اعتراف کرد، متهم سابقه دار بود و اعتیاد به مواد مخدر داشت علت سرقت فرشها را نیز تأمین هزینه مصرف مواد مخدر ذکر کرده بود، در تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم فرشها را به مالخران اموال مسروقه فروخته است.

سرقت از منازل شهروندان در پوشش قالیشویی

پلیس از دستگیری و انهدام باند دو نفره سارقان منزل که تحت پوشش کارگاه قالیشویی اقدام به سرقت از منازل شهروندان می‌کردند، خبر داد. این باند که در یکی از استان های کشور شناسایی شد. همزمان با تشکیل پرونده، اکیپ بررسی صحنه جرم به محل سرقت اعزام و طی بررسی‌های اولیه کارشناسان و بازبینی فیلم دوربین‌های مدار بسته موجود در محل سرقت مشخص شد، ۲ جوان با پوشش ماسک و استفاده از یک دستگاه خودرو ۴۰۵ خاکستری به منزل شاکی مراجعه و اقدام به سرقت کرده اند.

در ادامه پی جویی‌ها و با جمع بندی مستندات موجود و انجام اقدامات ویژه کارآگاهان در پایش سرنخ‌های پرونده پس از چندین روز کار شبانه روزی ماموران پلیس، هویت سارقان را شناسایی کردند و مشخص شد متهمان در منطقه ای دارای قالیشویی بوده و از محل کار خود برای پوشش سرقت‌ها و شناسایی منازل شهروندان برای انجام سرقت استفاده می‌کردند. با توجه به اطلاعات جمع آوری شده و هماهنگی با مرجع قضایی دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت و در نهایت طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه هر دو متهم دستگیر و در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه آن‌ها مقادیری اموال مسروقه و از جمله طلا کشف و ضبط شد. پس از انتقال متهمان به پلیس آگاهی در بازجویی ها، آنان به بزه ارتکابی اعتراف و با دستور مقام قضایی هر ۲ متهم برای کشف سرقت‌های احتمالی و زوایای پنهان پرونده در اختیار دایره مبارزه با سرقت منزل قرار گرفتند.

در هنگام استفاده از خدمات قالیشویی‌ها چه مواردی باید لحاظ شود؟

استفاده از خدمات قالیشویی‌ها درست مثل استفاده از خدمات شرکت‌های نظافتی و خدماتی است که باید ابتدا از اصالت آن شرکت مطمئن شده و ببینید که حضور فیزیکی و دفتر و محل کاری دارند یا نه؛‌ در ضمن داشتن شناسه معتبر الزامی است.

قبل از اینکه نفرات شرکت قالیشویی به منظور حمل و بردن فرش‌ها به داخل منزل بیایند حتماً یک آقا در منزل حضور داشته باشد؛ هنگام تحویل دادن قالی به عوامل شرکت‌های قالیشویی حتماً‌ رسید بگیرید؛ در مورد تحویل فرش نیز توصیه می‌کنیم یک آقا در منزل حضور داشته باشد و همان لحظه هم چک کنید که فرش خودتان است و عیب و ایرادی پیدا نکرده است. اما نکته مورد توجه که همواره در کلانتری‌ها شاهد آن هستیم این است که تعدادی از شهروندان به منظور شکایت از شرکت‌های قالیشویی که عمدتاً نامعتبر هستند به کلانتری مراجعه می‌کنند آن هم‌ به ازای ارائه خدمات نامناسبی که این شرکت‌ها به آنها ارائه داده‌اند از جمله مواردی که دال بر آسیب دیدن قالی‌ها است، رنگ‌پریدگی یا پارگی فرش‌ها که شهروندان را به منظور ثبت شکایت و پیگیری پرونده قضایی به کلانتری‌ها می‌کشاند که مشاهده چنین مواردی لزوم استفاده از خدمات شرکت‌های معتبر را بیش از پیش لازم و ضروری می‌سازد.

شستن قالی را به هر شرکتی نسپارید/ شهروندان مراقب کلاهبرداران باشند

پلیس چه می گوید؟

سردار رضا موذن معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا با اشاره به سرقت فرش ها از روی دیوار در روزهای خانه تکانی عید، گفت: اغلب، مشاهده می شود خانواده ها فرش و قالیچه های گرانبها و قیمتی خود را پس از شستن ، روی بالکن و دیوار قرار می دهند، بدون توجه به اینکه برخی از منازل، مجاور کوچه و یا ساختمان های نیمه کاره هستند.

وی به شهروندان توصیه کرد: برای شستن فرش ها از مراکز معتبر قالیشویی و مجاز استفاده کنند؛ در صورت شستن فرش در منزل بایستی مراقبت لازم جهت جلوگیری از سرقت را مورد توجه قرار دهند.

وی افزود: با توجه به فرا رسیدن سال نو و ضرورت نیاز به نظافت منزل، متاسفانه برخی از شهروندان برای انجام کارهای منزل بدون هیچ دقت و گزینشی با اتکاء به بروشورها و تبلیغات کوچه و خیابان به افراد ناشناس و برخی از شرکت های فاقد مجوز اعتماد می کنند.

هشدار پلیس در مورد شرکت‌های خدماتی و قالیشویی‌های غیرمجاز

سرهنگ شهاب امینی رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا از هموطنان خواست از اعتماد به شرکت‌های خدماتی، نظافتی و قالیشویی‌های غیر مجاز خودداری کنند.

وی با اشاره به رسم خانه تکانی در روزهای پایانی سال، اظهار داشت: در این راستا توزیع آگهی های تبلیغاتی گسترده در سطح شهر و ارسال پیامک های فریبنده، ممکن است دامی برای کلاهبرداری و سرقت اموال هموطنان باشد. در آستانه نوروز و آغاز فصل خانه تکانی منازل، عده ای شیاد با درج آگهی های فریبنده تبلیغاتی در معابر و فضای مجازی، سعی در جلب اعتماد عمومی کرده تا در فرصت مناسب نقشه های شوم خود را به اجرا درآورند.

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا با بیان اینکه شرکت های غیرمجاز معمولا آدرس و مکان مشخصی برای فعالیت ندارند، می گوید: شهروندان باید قبل از هرگونه اعتماد به این گونه شرکت ها از طریق مراجعه به سایت اداره کل ثبت شرکت ها و اتحادیه مربوط، نسبت به استعلام وضعیت فعالیت آن ها اقدام و با مشاهده کارت شناسایی افرادی که به در منازل جهت انجام امور نظافتی یا بردن قالی برای قالیشویی مراجعه می کنند، هویت آن ها و شرکت فرستنده را احراز کنند.

امینی فزود: شرکت های صوری و جعلی فاقد مجوز در ابتدا اعتماد مردم را از طریق درج آگهی به خود جلب کرده و پس از دستیابی به اهداف شوم خود، متواری می شوند.

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا با بیان اینکه شهروندان باید قبل از سپردن اموال خود به دیگران، تحقیقات لازم را به عمل آورند، گفت: شرکت های معتبر و دارای پروانه خدمات از طریق استعلام از اتحادیه های مربوطه قابل شناسایی و پیگیری بوده و معمولا با مراجعه به سایت مربوطه یا روزنامه رسمی، می توان نسبت به درستی ادعای مطرح شده پی برد.

شرکت سمپاشی در مشهد



زمینه اشتغال۱۲۰ بانوی قالیباف در چهارباغ مهیا شد

زمینه اشتغال۱۲۰ بانوی قالیباف در چهارباغ مهیا شد

قالیشویی فدک


کرج - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چهارباغ البرز از تاسیس و راه اندازی کارگاه قالی بافی با هدف اشتغال برای ۱۲۰ بانوی جویای کار این شهرستان در آستانه یوم الله ۲۲ بهمن خبر داد.

سرهنگ دوم پاسدار حسین حسنیان روز پنجشنبه در حاشیه افتتاحیه کارگاه قالی بافی که با حضور فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، و جمعی از مسوولان این شهرستان برگزار شد درگفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به استقبال بسیاری از بانوان چهارباغ از راه اندازی این گارگاه گفت: علاوه بر تاسیس این کارگاه طرحی تدارک‌ دیده ایم تا زمینه گسترش قالی بافی در محیط خانه ها را برای بانوان خانه دار مهیا کنیم.

وی گفت: ایجاد و توسعه قالی بافی در مناطق شهری و روستایی چهارباغ تحت نظارت دقیق و مستمر ناحیه مقاومت بسیج چهارباغ در دستور کار ناحیه بسیج مقاومت این شهرستان قرار گرفته است .

وی افزود: این اقدام علاوه بر کاهش چالش بیکاری به ویژه برای بانوان بیکار، اقدامی مهم و موثر در ترویج فرهنگ توسعه صنایع دستی خانگی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان محسوب می شود.

وی ضمن اعلام آمادگی صاحبان سرمایه جهت تامین مواد اولیه و لوازم و تجهیزات قالی بافی گفت: در چارچوب اجرای این طرح بانوان علاقه مند به اشتغال در این حرفه دغدغه تهیه امکانات اشتغال به این حرفه در محیط خانه را نخواهند داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چهار باغ تصریح کرد: خانواده های علاقه مند به حرفه قالی بافی بدون نگرانی برای تامین سرمایه اولیه می توانند این حرفه سنتی را انتخاب کنند و از مزایای درآمدی آن بهره مند شوند.

حسنیان با تاکید بر نظارت مستمر ناحیه مقاومت بسیج چهارباغ بر روند اجرای این طرح گفت: استفاده از امکانات و ضوابط قانونی به ویژه در بحث بیمه ، پرداخت حقوق مناسب و نیز رفع مشکل بازاریابی از جمله مزایایی است که در چارچوب این طرح مورد توجه خاص قرار گرفته است.

وی از فرش دستباف به عنوان هنری ارزنده به ارث رسیده از تاریخ و تمدن‌ ایران زمین نام برد و افزود: همراه با استقبال جوانان جوینده کار، ضمن توسعه کارگاه های قالی بافی، بستر برای ایجاد مشاغل خانگی این حرفه ارزشمند در خانواده ها گسترش خواهد یافت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چهار باغ گفت: مقام معظم رهبری تاکید کرده اند فقط با فعالیت‌های جهادی و انقلابی می‌توان پیشرفت جمهوری اسلامی را رقم زد، لذا بسیجیان وظیفه می دانند با حرکت ها و اقدامات انقلابی ، فرمایشات معظم له را عملیاتی کنند.

حسنیان ارایه خدمات جهادی به ویژه خدمت رسانی به اقشار کم درامد، محرومیت زدایی و تلاش مستمر در مسیر تحقق کامل اقتصاد مقاومتی را از اولویت های ناحیه مقاومت بسیج عنوان کرد.

استان البرز دارای بیش از پنج هزار هنرمند در ۷۲ رشته متنوع صنایع دستی است.

شهرستان چهارباغ با جمعیت ۱۰۰ هزارنفر در غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد. این شهرستان اواخر سال گذشته از شهرستان ساوجبلاغ جدا و ارتقا یافت.

سمپاشی هتل



آشنایی با خدمات قالیشویی نوین + تخفیف عیدانه

آشنایی با خدمات قالیشویی نوین + تخفیف عیدانه

قالیشویی ونک

فارس نیوز

در گذشته مردم برای شستن فرش، قالی، مبلمان و ... از روش‌های سنتی استفاده می‌کردند که نیازمند صرف زمان، انرژی و هزینه‌های زیادی بود.


آشنایی با خدمات قالیشویی نوین + تخفیف عیدانه
همچنین به فضا و آب زیادی نیز نیاز داشت. امروزه همه می‌توانند از خدمات قالیشویی‌ استفاده کنند و در سریع ترین زمان ممکن لوازم خود را تمیز کرده و شستشو دهند. این شرکت‌ها خدمات متنوعی به مشتریان خود ارائه می‌کنند و از نیروهای متخصص و تجهیزات مدرنی برخوردار هستند و می‌توانند انواع فرش‌ها را به شکلی تخصصی شستشو دهند و از آسیب دیدن آنها جلوگیری کنند. قالیشویی نوین به‌عنوان یکی از معتبرترین و شناخته‌شده‌ترین شرکت‌های قالیشویی تهران شناخته می‌شود که بیش از دو دهه سابقه فعالیت داشته و چندین شعبه معتبر در نقاط مختلف تهران و کرج دارد. در ادامه مطلب به معرفی قالیشویی نوین و انواع خدمات آن می‌پردازیم.

چرا باید از خدمات قالیشویی استفاده کرد؟

فرش، قالی، گلیم، مبلمان، پرده و ... از جمله لوازم ارزشمند و کاربردی منازل هستند و تمیزی آنها نقش ویژه‌ای در زیبایی و جذابیتشان دارد. شستن فرش به روش سنتی می‌تواند مشکلات و چالش‌های متعددی داشته باشد که مهم‌ترین آنها مصرف آب زیاد، مصرف شوینده‌ها، صرف وقت و انرژی زیاد و ... هستند. استفاده از خدمات قالیشویی می‌تواند مزایای متعددی داشته باشد. مهم‌ترین آنها شامل موارد زیر هستند:

فرش‌ها از مواد و الیاف مختلفی ساخته شده و انواع مختلفی دارند. بنابراین تمیز کردن و شستن هر کدام از آنها نیازمند استفاده از مواد و روش‌های خاصی است. شرکت‌های قالیشویی از کارکنان متخصص و نیروهای ماهری بهره‌مند هستند. همچنین آشنایی کاملی با انواع فرش‌ها دارند و بهترین روش را برای شستشوی آنها را انتخاب می‌کنند.
در قالیشویی ها از دستگاه و تجهیزات مدرن و باکیفیت برای شستشوی انواع فرش‌ها استفاده می‌شود.
گردگیری و از بین بردن لکه‌ها توسط جاروبرقی‌های صنعتی و دستگاه‌های مخصوص انجام می‌شود. درصورتی‌که فرش آسیب دیده باشد توسط کارشناسان حرفه‌ای ترمیم می‌شود.
برای هر نوعی فرشی با هر نوع الیافی از مواد شوینده مخصوصی استفاده می‌شود به‌گونه‌ای که آسیبی به بافت فرش‌ها وارد نمی‌شود.
شستشوی فرش‌ها در قالیشویی با توجه به حرفه‌ای و تخصص بودن کار باعث افزایش طول عمر آنها می‌شود.
استفاده از خدمات شرکت‌های قالیشویی باعث می‌شود که افراد در هزینه‌ها، زمان و انرژی خود صرفه‌جویی کنند.





خدمات قالیشویی نوین

قالیشویی نوین اولین بار در سال 1378 فعالیت خود را شروع کرد و بیش از دو دهه است که خدمات متنوعی به مشتریان خود ارائه می‌کند و همواره در تلاش بوده است که رضایت حداکثری مشتریان خود را به دست بیاورد. این قالیشویی با داشتن مجوزهای قانونی زیر نظر اتحادیه قالیشویان تهران فعالیت داشته و دارای 5 شعبه در تهران و یک شعبه در کرج است. از جمله مهم‌ترین خدمات قالیشویی نوین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

شستشوی انواع فرش و قالی

قالیشویی نوین با بهره بردن از به‌روزترین و مدرن‌ترین تجهیزات و دستگاه‌های روز دنیا و همچنین برخورداری از نیروهای متخصص و کارشناس انواع فرش‌های دستبافت و ماشینی را با استفاده مواد شوینده نانو و استاندارد شستشو می‌دهد. تمامی مراحل شستشوی فرش شامل بررسی اولیه، جارو کشیدن و حذف گردوغبار، لکه‌برداری، شستشو، آبکشی و خشک ‌کردن نهایی در این قالیشویی به‌صورت مکانیزه، تخصصی و قاعده‌مند انجام می‌شود. علاوه بر شستن فرش‌ها در این قالیشویی خدماتی همچون شستن مبلمان، موکت، پرده و ... انجام می‌شود.

تعمیر و ترمیم فرش‌ها

از دیگر خدمات قالیشویی نوین می‌توان به تعمیر و ترمیم فرش‌ها اشاره کرد. بعضی اوقات فرش‌های مشتریان دچار آسیب و خسارت‌هایی شده‌اند که لازم است حتماً توسط کارشناسان متخصص بررسی و برطرف شوند. از جمله مهم‌ترین خدمات تعمیر و ترمیم فرش‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ممکن است افراد در منزل اقدام به شستن فرش‌های دستبافت و ماشینی کنند و از مواد شوینده‌ای استفاده نمایند که باعث تداخل رنگ‌های فرش شود. قالیشویی نوین به کمک کارشناسان متخصص و با استفاده از مواد مخصوص رنگ‌برداری فرش‌ها را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد.
قالیشویی نوین از کارشناسان متخصص و حرفه‌ای در زمینه رفو و تعمیر فرش‌ها برخوردار است و چنانچه فرش‌ها به رفو نیاز داشته باشند با بهترین متدهای روز دنیا ترمیم و رفو می‌شوند و مشکلاتی اعم از سوراخ شدگی، پارگی، سوختگی و… به‌راحتی توسط متخصصان برطرف می‌شوند.
در این قالیشویی خدمات ترمیم ریشه فرش نیز انجام می‌شود. با توجه به آنکه فرش‌ها به‌مرورزمان و پا خورده و فرسوده می‌شوند، ریشه آنها نمایان می‌شود. چنانچه ریشه فرش از بین رفته، ریخته یا پاره شده باشد توسط کارشناسان متخصص ریشه زنی یا ریشه بافی مجدد می‌شود فرش به حالت ابتدایی در می‌آید.

خدمات خشکشویی

از دیگر خدمات قالیشویی نوین می‌توان به خشک‌شویی اشاره کرد که شامل خشک‌شویی انواع مبلمان خانگی، موکت‌ها، مبلمان اداری، خوشخواب، پرده‌ها و ... هستند. قالیشویی نوین با استفاده از انواع دستگاه‌های مدرن مانند بخارشوی و مواد شوینده نانو انواع لکه‌ها و آلودگی‌ها را از لوازم عنوان شده تمیز می‌کند.



تخفیف ویژه قالیشویی نوین به مناسب نوروز 1401

قالیشویی نوین به‌عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌های قالیشویی در تهران و کرج شناخته می‌شود که علاوه بر خدمات عنوان شده خدمات ویژه‌ای نیز به مشتریان خود ارائه می‌کند که مهم‌ترین آنها شامل ارائه مقالات متعدد آموزشی در مورد شستن پرده، فرش، مبل و ...، ارائه مشاوره به مشتریان توسط کارشناسان متخصص، ارائه خدمات به مشتریان در تمام طول سال حتی ایام تعطیل، خدمات‌رسانی در تمامی ساعات شبانه‌روز و ... می‌باشند.

یکی از مهم‌ترین خدماتی که این قالیشویی هرساله به مشتریان خود ارائه می‌کند ارائه تخفیف نوروزی قالیشویی نوین است. این قالیشویی برای جلب رضایت حداکثری مشتریان خود و به مناسبت فرارسیدن عید باستانی نوروز یک تخفیف ویژه 30 درصدی عیدانه در نظر گرفته است و مشتریان می‌توانند با ثبت سفارش به‌صورت آنلاین از طریق وب‌سایت این قالیشویی از خدمات این شرکت بهره‌مند شوند.



کدام قالیشویی سفارش آنلاین دارد؟

کدام قالیشویی سفارش آنلاین دارد؟

قالیشویی نیروهوایی

ایلنا

این روزها با توجه به گسترش استفاده از اینترنت، کسب و کارهای آنلاین مورد استقبال بیشتری از سوی افراد قرار می گیرند. این موضوع باعث شده که بسیاری از کسب و کارها که دارای ماهیت فیزیکی و حضوری دارند نیز به فکر فعالیت آنلاین بیفتند.

در واقع برای راحتی مشتریان خود مواردی که به صورت اینترنتی قابل اجرا هستند را به حالت آنلاین در خواهند آورد. در این وسط می توان به قالیشویی سفارش آنلاین اشاره نمود. در واقع این روزها بسیاری از افراد به دنبال قالیشویی هستند که امکان ثبت سفارش به صورت آنلاین داشته باشد.

سفارش آنلاین به افراد کمک می کند تا با وجود مشغله های بسیاری که داشته در سریع ترین زمان ممکن بدون نیاز به مراجعه حضوری اقدام به ثبت سفارش نمایند. از این رو بدون اتلاف وقت می توانند کار مهمی نظیر ثبت سفارش در قالیشویی را انجام دهند. اما این وسط کدام قالیشویی سفارش آنلاین دارد؟ در این مطلب بیشتر با مزایای سفارش آنلاین قالیشویی ها و بهترین قالیشویی سفارش آنلاین آشنا خواهیم شد، با ما همراه باشید:

قالیشویی آنلاین


این روزها برخی از قالیشویی ها شرایطی را فراهم کرده اند تا به راحتی در خانه خود حتی زمانی که سر خود را روی بالش نرم و راحت خود گذاشته اید یا روی کاناپه لم داده اید به راحتی با گوشی خود تکلیف فرش های خود را که باید شسته شوند روشن کنید.

در این ثبت سفارش آنلاین همچنین به راحتی این امکان را خواهید داشت تا تمامی توضیحات خود در مورد شستشوی بهتر فرش ها مشخص نمایید. بعد از ثبت سفارش آنلاین تنها کافی است تا منتظر کارگرانی از سوی قالیشویی مورد نظر بمانید. کارگران قالیشویی فرش ها را از درب منزل به صورت لول شده از شما تحویل خواهند گرفت و با ماشین مخصوص قالیشویی به کارخانه انتقال می دهند.

در نهایت بعد از شستشوی فرش ها، شما می توانید آن ها را درب منزل تحویل گرفته و پس از آن پرداخت را انجام دهید. در واقع در قالیشویی های آنلاین نیازی به مراجعه حضوری شما نخواهد بود و این کار را بسیار آسان می کند.



ویژگی های بهترین قالیشویی آنلاین


1. پاسخگویی 24 ساعته


همه افراد از یک قالیشویی آنلاین انتظار دارند که در هر ساعتی از شبانه روز پاسخگوی مشتریان خود باشد. با توجه به ثبت سفارش آنلاین در این قالیشویی ها نیاز است مشتریان به راحتی بتوانند در هر ساعتی از شبانه روز اقدام به ثبت سفارش نمایند و در صورت نیاز هم امکان مطرح کردن پرسش هایی که در ذهن داشته برای آن ها وجود داشته باشد. لذا یکی از مهم ترین ویژگی های یک قالیشویی آنلاین، پاسخگویی 24 ساعته آن در تمامی روزهای هفته است.

2. در نظرگیری راه های ارتباطی مختلف


یک قالیشویی آنلاین همچنین باید راه های ارتباطی مختلفی را برای مشتریان خود در نظر بگیرد. برای مثال مشتریان این امکان را داشته باشند تا به صورت تلفنی، از طریق سایت و نیز شبکه های اجتماعی پرطرفداری نظیر اینستاگرام و واتساپ با این قالیشویی در ارتباط باشند. مشتری باید به خوبی احساس کند که به راحتی و از راه های مختلف می تواند کارشناسان قالیشویی را در دسترس داشته باشد.

3. امکان مشاوره رایگان و اینترنتی


یک قالیشویی عالی با سفارش آنلاین، شرایطی را برای مشتریان خود فراهم خواهد نمود تا به راحتی بتوانند با کارشناسان تیم خود مشورت داشته باشند. ممکن است هر فردی پیش از ثبت سفارش سوالاتی در ذهن داشته باشد. برای همین طبیعی است که برای اطمینان خاطر، نیاز به صحبت با کارشناس را احساس کند. از این رو یک قالیشویی حرفه ای جهت جلب نظر مشتریان خود امکان مشاوره رایگان و اینترنتی را برای آن ها فراهم خواهد نمود.

در واقع مشتریان در هر زمانی به راحتی می توانند با کارشناسان در ارتباط باشند و جواب سوالات خود را بگیرند.

4. در نظرگیری تخفیف برای سفارشات آنلاین


خیلی از قالیشویی ها برای ترغیب مشتریان به ثبت سفارش آنلاین، برای سفارشات آنلاین خود تخفیفاتی در نظر خواهند گرفت. در واقع مشتری با ثبت سفارش آنلاین ضمن ثبت سفارشی آسان و بی دغدغه از تخفیف نیز برخوردار خواهد شد و هزینه کمتری را پرداخت می کند. این ویژگی برای بسیاری از افراد بسیار حائز اهمیت است و قالیشویی مورد نظر را در دید آن ها به یک گزینه عالی و مناسب تبدیل خواهد نمود.

5. سرویس دهی به تمام نقاط تهران


یک قالیشویی آنلاین همچنین برای راحتی مشتریان خود به تمام نقاط تهران سرویس دهی خواهد داشت. در واقع هر فردی در هر جای تهران به راحتی قادر به ثبت سفارش آنلاین در این قالیشویی است و پس از ثبت سفارش نیروهای قالیشویی مورد نظر در محل آن ها حضور پیدا کرده و قالی ها را تحویل خواهند گرفت.

برای همین یکی دیگر از ویژگی های یک قالیشویی آنلاین حرفه ای ارائه خدمات به تمامی مناطق تهران است.

6. مراجعه سریع کارگران قالیشویی بعد از ثبت سفارش


در هر جای تهران که باشید نیروهای قالیشویی آنلاین در سریع ترین زمان ممکن خود را به شما خواهند رساند. کافی است سفارش خود را در سایت قالیشویی مورد نظر ثبت کنید و منتظر بمانید. نیروهای قالیشویی مورد نظر خیلی زود در محل حضور یافته و قالی های شما را تحویل خواهند گرفت.

7. امکان پرداخت درب منزل


از دیگر ویژگی هایی که در انتخاب یک قالیشویی آنلاین باید به آن توجه شود قابلیت پرداخت درب منزل است. این روزها مشغله کاری افراد باعث شده که مدام در تکاپو باشند و همواره به دنبال سریع ترین راه برای انجام کارهای خود باشند. امکان پرداخت درب منزل از ویژگی هایی است که می تواند نظر افراد بسیاری را به خود جلب کند.

در واقع به واسطه این ویژگی شما به راحتی می توانید درب منزل و پس از تحویل قالی های خود، از طریق دستگاه پوز سیار، هزینه را پرداخت نمایید. این کار می تواند برای شما بسیار عالی باشد.

8. دارای دفتر کاری


اگر چه قالیشویی های آنلاین ممکن است بیشتر خدمات خود را به صورت آنلاین به مشتریان خود ارائه دهند اما با این حال نمی توان از برخی چیزهای قدیمی چشم پوشی کرد. یک قالیشویی خوب باید حتماً ضمن خدمات آنلاین، دارای دفتر کار رسمی نیز باشد. در واقع مکانی فیزیکی نیز وجود داشته باشد تا مشتری راحت تر بتواند به این قالیشویی اعتماد کند.

9. حمل و نقل رایگان


یک قالیشویی آنلاین حرفه ای برای حمل و نقل قالی ها از مبدأ به مقصد دارای سرویس حمل و نقل رایگان است. در واقع هزینه ای به منظور کرایه نقل و انتقال قالی ها از شما دریافت نخواهد شد. این ویژگی نیز می تواند برای شما در ثبت سفارش آنلاین بسیار موثر باشد و هزینه کمتری را پرداخت کنید.

این قالیشویی ها در هر جای تهران قالی های شما را به صورت رایگان جابجا خواهند نمود.

10. دارای مجوز رسمی از سوی اتحادیه قالیشویان


حتماً در صورتی که قصد داشته اقدام به ثبت سفارش آنلاین در یک قالیشویی کنید از قانونی و رسمی بودن آن اطمینان پیدا نمایید. یک قالیشویی آنلاین حتماً باید دارای مجوز رسمی از سوی اتحادیه قالیشویان باشد و به صورت رسمی در این زمینه فعالیت داشته باشد.

11. دارای کارخانه اختصاصی


یک قالیشویی آنلاین باید دارای کارخانه ای اختصاصی باشد تا به خوبی بتواند تمامی پروسه شستشوی قالی ها و خشک کردن آن ها را به صورت انحصاری انجام دهد. در انتخاب بهترین قالیشویی آنلاین نیز حتماً توجه داشته باشید که قالیشویی مورد نظر از کارخانه ای بزرگ و مجهز برخوردار است و تمامی امکانات مورد نیاز جهت شستشوی هر چه بهتر فرش ها را دارا می باشد.

آنلاین بودن برخی از خدمات نباید چشم های شما را روی برخی از موارد مهم ببندد. خوب به این نکات توجه کنید تا بعدها به مشکلی برنخورید و آنلاین بودن خدمات به جای راحتی کارها، برای شما دردسرآفرین نشود.

بهترین قالیشویی جهت سفارش آنلاین


در بخش بالا سعی شد به تمامی ویژگی های یک قالیشویی آنلاین خوب اشاره شود. به طور کلی برای آن که بتوان به یک قالیشویی آنلاین اطمینان نمود باید ویژگی های ذکر شده را دارا باشد. با این تفاسیر اگر به دنبال یک قالیشویی در تهرانپارس هستید که به صورت آنلاین نیز فعالیت داشته باشد پیشنهاد ما قالیشویی فارسی است. این قالیشویی را می توان بهترین قالیشویی سفارش آنلاین دانست. سابقه و تجربه این قالیشویی باعث شده ارائه دهنده بهترین خدمات به مشتریان خود باشد.

این قالیشویی نیز ضمن برخورداری از دفتر کاری رسمی، دارای سایتی اختصاصی جهت ثبت سفارش آنلاین است. در واقع برای راحتی حال مشتریان خود سعی کرده همواره کسب و کار خود را به روز نگه دارد. در ادامه بیشتر با ویژگی های بهترین قالیشویی سفارش آنلاین آشنا خواهیم شد:


مشخصه های قالیشویی فارسی بهترین قالیشویی جهت سفارش آنلاین


1. دارای کارخانه ای اختصاصی


قالیشویی فارسی دارای کارخانه ای اختصاصی به مساحت 3000 متر مربع است. این قالیشویی در کارخانه خود از به روزترین تجهیزات و پیشرفته ترین دستگاه ها برخوردار می باشد. لذا بهترین خدمات قالیشویی را به واسطه این امکانات به شما ارائه خواهد داد.

2. ارائه سریع ترین خدمات


یکی دیگر از ویژگی های خیلی خوب قالیشویی فارسی سرعت در خدمات رسانی است. در واقع شما حتی در صورت تحویل تعداد زیادی فرش نیز می توانید تنها پس از 48 ساعت آن ها را به صورت کاملا تمیز و لول شده تحویل بگیرید. این قالیشویی دارای نیروهایی کاربلد و متخصص است و به همین دلیل ضمن حفظ کیفیت، سرعت را نیز در نظر داشته تا مشتریان خیلی زود بتوانند دوباره فرش های خود را داشته باشند.

3. تخصص در شستشوی انواع فرش ها


این قالیشویی دارای کارشناسانی با تجربه و متخصص است و به همین دلیل هر نوع فرش را ابتدا مورد کارشناسی قرار داده و بعد از آن، بسته به نوع فرش بهترین روش شستشو و نیز مرغوب ترین متریال جهت شستشوی عالی فرش را به کار می گیرد. این قالیشویی در شستشوی فرش دستباف نیز از تخصصی بسیار بالا برخوردار است و شما بدون هیچ نگرانی می توانید این فرش های ارزشمند خود را نیز به قالیشویی فارسی تحویل دهید.

4. ترمیم و رفو انواع فرش


خیلی از شما ممکن است فرش هایی داشته باشید که به دلیل مشکلاتی جزئی دیگر زیبایی سابق خود را نداشته باشند. این روزها که خرید فرش ها بسیار هزینه بر شده است، ترمیم و رفو فرش ها می تواند بهترین گزینه برای نونوار کردن فرش های قدیمی و آسیب دیده است. قالیشویی فارسی در این راه در کنار شماست. شما می توانید با خیالی آسوده فرش هایی که نیاز به ترمیم دارند را به این قالیشویی بسپارید.

کارشناسان این قالیشویی دوباره فرش شما را به صورت کاملاً سالم و نو به شما تحویل خواهند داد.

5. ارائه خدمات مبلشویی در محل


این روزها شستشوی مبلمان نیز به یکی از دغدغه های افراد تبدیل شده است. همه ما می دانیم که جابجایی مبلمان و بردن آن ها به یک مرکز تخصصی تا چه اندازه دشوار است و چقدر ریسک آسیب دیدگی مبلمان را بر اثر جابجایی بالا می برد. اما قالیشویی فارسی برای این مورد نیز چاره ای اندیشیده است. شما می توانید در خانه یا محل کار خود از خدمات مبلشویی در محل این قالیشویی بهره مند گردید. کافی است با این قالیشویی تماس گرفته یا در سایت این قالیشویی اقدام به ثبت سفارش نمایید.

خیلی زود نیروهای این تیم در محل شما حضور یافته و با دستگاه و مواد مخصوص در سریع ترین زمان ممکن مبلمان شما را شسته و لکه گیری می کنند.

جمع بندی


این روزها عصر، عصر تکنولوژی و ارتباطات است. تمام دنیا حول و محور اینترنت می گردد و این وسط تمامی کسب و کارها سعی دارند خود را همگام با این تکنولوژی به جلو بکشانند. همه افراد نیز که این روزها غرق در دغدغه های زندگی خود هستند همواره به دنبال سریع ترین راه برای حل مشکلات خود می گردند. برای همین می توان گفت که خدمات آنلاین می تواند یک گزینه عالی برای هر دو طرف باشد.

یکی از کسب و کارهایی که آنلاین بودن آن ها مورد استقبال زیادی از سوی افراد قرار گرفته است قالیشویی ها هستند. امکان ثبت سفارش آنلاین می تواند برای بسیاری از افراد بسیار مفید و کار راه انداز به شمار آید. در این زمینه قالیشویی فارسی توانسته به بهترین نحو عمل کند و با در نظرگیری تمامی جوانب بهترین خدمات آنلاین را برای مشتریان خود در نظر بگیرد.

فروش سم حشرات