قالیشویی فارسی

ارائه خدمات قالیشویی در تهران

قالیشویی فارسی

ارائه خدمات قالیشویی در تهران

انواع فرش های فانتزی و مدرن و کاربرد هرکدام از آن ها

انواع فرش های فانتزی و مدرن و کاربرد هرکدام از آن ها

قالیشویی مجیدیه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب

انواع فرش های فانتزی و مدرن و کاربرد هرکدام از آن ها


انواع مختلف فرش زیبایی خاصی به دکوراسیون داخلی منزل میبخشد، که یکی از این فرش ها , فرش فانتزی است, در تولید فرش مدرن معمولا از رنگ های شاد و براق استفاده می شود تا جلوه و جذابیت این فرش ها در دکوراسیون داخلی منزل بیشتر باشد البته فرش های فانتزی ای هم هست که دارای رنگ های خنثی باشند، اما اکثرا در تولید فرش مدرن رنگ هایی مانند قرمز، زرد و سرخابی بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد. در فرش مدرن امروزی بیشتر از اشکالی مانند مربع، مستطیل و الگوهای چینشی متفاوت از ترکیب این دو بیشتر به چشم می خورد. فرش مدرن مانند فرش سنتی ایرانی دارای طرح و نقش مشخصی نیست و معمولا برای خانه هایی با سبک دکوراسیون مدرن و معاصر مورد استفاده قرار می گیرد.


چیدمان و دکوراسیون فضای منزل و یا کار شما به هر سبک و سیاقی که باشد، به­طور حتم با وجود داشتن فرش و زیر انداز مناسب، بسیار زیباتر و دلنشین­تر خواهد شد. انتخاب رنگ و طرح مناسب فرش یکی از اصول مهم در طراحی دکوراسیون است. انواع و اقسام فرش­های دستبافت و ماشینی کلاسیک که در بازار موجود است، دست خریدار را برای انتخاب فرش دلخواه خود باز گذاشته است. فرش­های فانتزی جزو آن دسته از فرش­هایی هستند که به­ سبب وجود طرح­های مدرن و رنگ­های شاد به­کار رفته در آن­ها، زیبایی خاصی به فضا می­دهند و از این جهت طرفداران زیادی پیدا کرده­اند. اما باید توجه داشت که استفاده از فرش فانتزی در دکوراسیون منازل و محیط­های کاری باید با اصولی همراه باشد، تا تاثیر مطلوب­تری بر فضای اطراف بگذارد. بنابراین، در این مطلب، سعی کرده­ایم تا شما را بیشتر با تاثیر کاربرد مناسب فرش فانتزی در دکوراسیون آشنا کنیم.


انواع فرش های فانتزی و مدرن و کاربرد هرکدام از آن ها


کاربرد انواع فرش فانتزی در دکوراسیون


فرش­های فانتزی انواع مختلفی دارند و هر کدام دارای اسم خاصی هستند. با شناخت آن­ها بهتر می­توان فرشی متناسب با فضای مورد نظر انتخاب کرد.فرش­های شگی همان فرش­های پرز بلند هستند. استفاده از این فرش­های فانتزی در دکوراسیون مکان­هایی که دارای رفت و آمد کمتری باشند، مناسب­تر است. چرا که ممکن است به­ مرور زمان پرزهای بلند آن بر اثر پا خوردن حالت خوابیده و افتاده پیدا کند. از طرفی شستشوی آنها نیز مشکل است. از آنجاییکه پرزهای بلند این فرش گرد و غبار را در خود نگه می­دارد، استفاده از این فرش­های فانتزی در دکوراسیون اتاق کودک به­دلیل امکان بروز آلرژی نیز توصیه نمی­شود.


انواع فرش فانتزی موجود در بازار ایران :


فرش فانتزی اتاق خواب


فرش شگی


فرش ورساچه


فرش ترک


گلیم


فرش چهل تکه


فرش فانتزی 3 بعدی


فرش فرانسوی


گبه ( سبک عشایری )


فرش کهنه نما

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد